понеделник, 12 януари 2015 г.

Нова година ... новости, повече цвят и красота :)

  Отново на линия ! Реших да подновя публикациите си блога. Незнам защо го бях забравила. Но ето ме тук :)
  В навечерието на всяка нова година си правим равносметка за изминалата, какво сме успели да постигнем и какво сме пропуснали. И аз съм доволна от 2014-та : хубави емоции, пътувания, ползотворна работа и нови контакти :) И най-важното за мен е, че преоткрих рисуването. Върна се страста ми към живописта. Което ме прави много радостна, доста време не бях се докосвала до това вълшебство. 
  Така започнах и първия ден от новата година. Веднага след разходка из красивото и заснежено селце Миндя нямах търпение да направя малко скици. Ето ги и тях, първите две, с малките си размери - 15/10см :) Леко изоставени, но много чаровни, особено самотното котенце, чакащо може би стопанина си.








  И малко снимчици от с.Миндя. Симпатично селце с красиви къщички, доста от тях, ни направи впечатление, в зелената гама. Разходихме се малко, понеже беше адски студ, но все пак успях да се вдъхновя ! Навсякъде само картини виждах :)
















Имахме си и чудна заря, нищо че не можах добре да я заснема :)




Честита да ни е 2015-та с много новости и радости :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар